Kocaeli İl Tarım ve Orman Müdürü Ali Ulvi Özerdem, Kurban Bayramı sonrası müdürlük personeliyle bayramlaştı.
Kurban Bayramı tatilinin ardından ilk mesai gününde kurum içi bağları güçlendiren anlamlı bir etkinlik gerçekleşti. Kocaeli İl Tarım ve Orman Müdürü Ali Ulvi Özerdem, tüm personeli çalışma odalarında tek tek ziyaret ederek geleneksel bayramlaşma programını gerçekleştirdi.